Meari to majo no hana (2017)


IMDB | RT


Biti naslednik legendarnega studia Ghibli in čuvar njegove štiridesetletne zapuščine ni mačji kašelj, zato sta me na frišno osnovan studio Ponoc (fun fact: ime »Ponoc« izvira iz srbohrvaškega »ponoć«) in njegov težko pričakovani prvenec Meari to majo no hana kar konkretno pritegnila. Od firme, ki imensko in konceptualno simbolizira »nov dan« oziroma »nov začetek« sem sicer pričakoval malo manj obupanega šlepanja po ikonografiji najbolj poznanih del svojega predhodnika (mlada čarovnica z metlo iz Kiki, visoko v oblakih lebdeči steampunkovski gradovi iz Lapute, brezoblični stvori in neskončno dolga stopnišča iz Chihiro, mistični gozdovi iz Totora in Nausicë, itd.), a težko rečem, da me slednje kakorkoli preseneča: dolgoletni Ghiblijev animator Hiromasa Yonebayashi se omenjenim mojstrovinam razumljivo pokloni z dobro merico rešpekta in občutkom za detajl, žal pa je kot samostojen pripovedovalec in snovalec taktilnih domišljijskih svetov precej konvencionalno-komercialno naravnan in, sori, nima za burek proti starim mačkom. Dodaten šus v samozavest je še novica, da se bo Miyazaki nazadnje vseeno priguncal iz penzije – ima že napovedan nov film za 2021. I ain’t complainin’.


Ocena: 6/10


 

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

w

Connecting to %s